Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!


ΤΖΙΜΠΟΥΡ: "Είμαι ανοικτός για να ανανεώσω το συμβόλαιό μου, αλλά θα πρέπει να το συζητήσουμε. Θέλω να σκοράρω και στο Champions League. Στην Ελλάδα είναι πιο δύσκολο να σκοράρεις, γιατί είναι πιο κλειστές οι άμυνες, ενώ στο Champions League τα παιχνίδια είναι ανοικτά".
Ήξερα ότι είσαι τρελλός, αλλά για τόσο αγλαό, ειλικρινά δεν σε είχα...

ΤΖΙΩΛΗΣ: "Είμαστε σε θέση να βλέπουμε και τα πλέι οφ. Θα προτιμούσαμε όλοι μας το Χ στην Καβάλα, αλλά συνεχίζουμε. Ο Βόλος είναι μια ευχάριστη έκπληξη, μια καλοδουλεμάνη ομάδα η οποία έχει χαρακτήρα και μαχητικότητα.
Αν δε παινέψεις το πρώην σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει!!!

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΥΛΟΣ: "Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα μαθηματικά στο σχολείο, αλλά νομίζω πως χρειαζόμαστε 2 βαθμούς για να εξασφαλίσουμε την παραμονή. Είμαι σίγουρος πως στον επόμενο αγώνα μας θα κατακτήσουμε αυτούς τους 2 βαθμούς και θα σωθούμε οριστικά".
Η νίκη δίνει 3 βαθμούς, η ισοπαλία 1 βαθμό, και η ήττα κανέναν. Εσείς τι ακριβώς αποτέλεσμα θα φέρετε;


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΑΡΕΛΑΚΟΥ (ΣΠΙΚΕΡ ΤΗΣ ΕΡΑ ΣΠΟΡ) ΜΕ ΑΚΡΟΑΤΗ:
Ακροατής: Ρε Λευτέρη, γιατί μεταδίδεις με τόσο πάθος και τόσο φανατισμό τα παιχνίδια του Ολυμπιακού; Δεν μπορείς να είσαι λίγο πιο μετριοπαθής όταν σκοράρει η ομάδα σου;
Σαρελάκος: Όχι φίλε μου, δεν είμαι ούτε κολλημένος, ούτε φανατικός, ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΛΑΤΙΝ ΣΠΙΚΕΡ!!!
Ακούστε τον "λάτιν σπίκερ" Λευτέρη Δον Κάρλος Σαρελάκο...
www.youtube.com/watch?v=dZfmiddFr8E
Αφού κάθε φορά που τον ακούω, νομίζω ότι βρίσκομαι στο Ρίο...


ΥΓ: Kάθισα είδα σήμερα τα αθλητικά στο μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ. Σε κάποια φάση η κοπελίτσα η οποία ήταν στο στούντιο λέει: Φωτιά στην Ιταλία, η Ίντερ πλησίασε στους 2 βαθμούς καθώς η Μίλαν υπέστη ΗΤΤΑ ΣΟΚ από το Παλέρμο στη Σικελία. Να πω στο κοριτσάκι (βασικά δε φταίει αυτή, αλλά αυτός ο γάτος του Ιταλικού ποδοσφαίρου που έγραψε το κείμενο), ότι ήττα σοκ είναι το Ολυμπιακός-Εργοτέλης 0-1 στο Καραισκάκι, κι όχι το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 1-0 στην Τούμπα. Κάτι ανάλογο είναι (σήμερα) το Παλέρμο-Μίλαν. Έχει δει ποτέ του, ματς του Παλέρμο στη Σικελία; Έχει δει τη συμπεριφορά της Μίλαν στα τελευταία παιχνίδια; Έχει επίγνωση της δυναμικής του Παλέρμο τα τελευταία χρόνια; Ήξερε για τις πάμπολες απουσίες της Μίλαν στο συγκεκριμένο παιχνίδι; Τώρα θα μου πει κάποιος εκεί κόλλησες; Ναι, εκεί κόλλησα. Υπευθυνότητα μηδέν. Εγώ τον πληρώνω κι απαιτώ απ' τη στιγμή που καλύπτει το διεθνές αθλητικό ρεπορτάζ, να είναι άριστος γνώστης των Ευρωπαικών πρωταθλημάτων και να ξέρει τι λέει και τι γράφει. Αλλιώς να πάει να δουλέψει πουθενά αλλού
. Άκου εκεί ΗΤΤΑ ΣΟΚ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου