Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΝΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ Κ. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ;;;





1) Τελικά κύριε Αθανασιάδη ψηφίσατε υπέρ του μεσοπρόθεσμου επειδή λάβατε τις απαιτούμενες εγγυήσεις από τον πρωθυπουργό ή επειδή απειλήθηκε η ζωή σας;;;

2) Αφού φοβηθήκατε τόσο γιατί δεν παραιτηθήκατε;;;

3) Πόσο αγλαός μπορεί να είναι κάποιος που απειλεί δια του τηλεφώνου ΜΕ αναγνώριση κλήσης;;; Αυτό δε θα το κανε ούτε ο Άβερελ...

Συνέντευξη κυρίου Αθανασιάδη στις 14 Ιουνίου: «Δεν θα το ψηφίσω. Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και τα πιστεύω μου. Δεν θα το ψηφίσω, διότι πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να έλθει πακέτο. H ΔΕΗ δεν πρέπει να δοθεί σε ξένο επενδυτή γιατί είναι η «ατμομηχανή» της ανάπτυξης. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν και άλλοι βουλευτές που θα καταψηφίσουν το πρόγραμμα, αλλά οι συνάδελφοί μου λένε ότι η στάση μου είναι ειλικρινής, ξεκάθαρη και προς το συμφέρον της χώρας».

posted by: e-diseis.com

1 σχόλιο: