Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Μποικοτάζ ρε

Χτες εκεί που έκανα zapping στο Ίντερνετ, έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο για την Κανέλλη που αφορούσε τη ζωή της πριν από 20 χρόνια. Πατάω να μπω στο άρθρο και μου ζητάει να κάνω like για να το διαβάσω. Κάτσε ρε φίλε να πούμε. Μου ζητάς να πω ότι μου αρέσει κάτι πριν καν το διαβάσω; Eγώ ξέρω ότι μου αρέσει κάτι αφού το δω, γι' αυτό το λόγο υπάρχει κι αυτό το κωλοκουμπί. Δηλαδή γινόταν να μου ζητήσει να κάνω like για να δω ένα άρθρο του Γκόντζου, απ' τη στιγμή που εκ των προτέρων γνωρίζω ότι θα γράφει βλακείες;



Κι άντε πες κάνεις την καρδιά σου περιβόλι και το πατάς το κωλοκουμπί (εγώ σαν κλασσικός εγωίσταρος κριός δεν το διάβασα γιατί μου την έδωσε). Πώς θα δει το άρθρο κάποιος που δεν έχει facebook; Ε μου λες;


Aυτή είναι κλασσική τακτική μερικών blogs, δηλαδή να σε αναγκάζουν να πατάς like, ουτως ώστε να προβληθούν απ' το τίποτα, σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Έτσι ανεβαίνουν τα views, η επισκεψιμότητα, άρα οι χορηγοί κι οι διαφημίσεις, άρα έρχεται μεγαλύτερη κονόμα. Και να σκεφτείτε τα blogs ξεκίνησαν να υπάρχουν με εντελώς διαφορετική νοοτροπία. Βρε ουστ...


Γι' αυτό προτείνω να κάνετε σαμποτάζ σε όσους ελεινούς bloggers ακολουθούν αυτή την σιχαμερή και τρισάθλια τακτική. Την αρχή την έκανα εγώ...

ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΛΙΚΗ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ


1 σχόλιο:

  1. Ρε ουστ!!!...Διαβάζεις ένα blog επειδή σ' αρέσει κι όχι επειδή έχουν την εύνοια του συστήματος με το facebook...Εγώ όταν πέφτω στο τρυπάκι...κάνω όλες τις μαλακίες και μετά ξετσεκάρω το "like" και το διαγράφω απ' τον τοίχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή