Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Καρνέζης: "Ο Σεϊταρίδης είναι ο καλύτερος δεξιός μπακ στην Ευρώπη"

Αρχικά, ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού είπε: "Έχουμε ένα πρόβλημα με την αυτοπεποίθησή μας. Δεχτήκαμε ένα γκολ από το πουθενά. Καταφέραμε όμως και αντιδράσαμε. Δικαιούμασταν κάτι καλύτερο σύμφωνα με την εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου. Πιστεύω ότι η πρόκριση είναι μέσα στις δυνατότητές μας. Να κυνηγάμε κάθε αγώνα". 

Πως κρίνεις την αντίδραση του Γιούρκα;

"Ο Γιούρκας (σ.σ. Σεϊταρίδης) είναι ο καλύτερος δεξιός μπακ στην Ευρώπη ακόμα και οι καλύτεροι κάνουν λάθη. Ακόμα και εγώ έχω κάνει λάθη". 

contra.gr 

Φυσικά ακόμα πιο κορυφαία είναι η δήλωση "Ακόμα και εγώ έχω κάνει λάθη". Ούτε ο Μπουφόν σε συνέντευξη στη RAI να ήταν...
Το ακόμα τι το ήθελες ρε αγόρι μου, μέχρι στιγμής μια ποδοσφαιρική κουράδα είσαι και τίποτα παραπάνω....



3 σχόλια: