Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ......Part 2.....

Είπα διάφορα πράγματα για το σημερινό παιχνίδι του ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ και κάποια άτομα θίχτηκαν με τον τρόπο που τα είπα...Εγινα κακός αλλά δεν νομίζω οτι λέω κάτι λάθος...Εχω μάθει να λέω τα πράγματα όπως είναι και ας πειράζουν μερικούς μερικούς...Στο σημερινό παιχνίδι ο ΑΡΗΣ ήταν για γέλια και γιαυτό αναφέρθηκα με αυτά τα λόγια προς την ομάδα...Την επόμενη αγωνιστική μπορεί σε αυτή την θέση να βρίσκεται ο ΠΑΟΚ και δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να μην πω τα ίδια και χειρότερα (αν και είμαι ΠΑΟΚτσής)..Είμαι ένας φίλαθλος σαν όλους τους άλλους που όταν βλέπω κάτι άσχημο θέλω να το σχολιάσω και ας πειράξει τους πάντες..Γι'αυτό εσείς που με "κράζετε" καλό θα ήταν να αναθεωρήσετε την άποψη σας για το ποδόσφαιρο..Δεν είνα όλα μέλι γάλα κύριοι και να τα βλέπουμε όπως μόνο εμείς θέλουμε...Εχουμε μάθει να βλέπουμε μόνο τα καλά, και τα στραβά ως συνήθως τα αφήνουμε στην άκρη...Λάθος,μέγα λάθος....Κοιτάξτε λίγο την πραγματικότητα και θα το δείτε...Οποιος έχει κάποια διαφορετική άποψη απο την δικιά μου πολύ ευχαρίστως να το συζητήσουμε....Αυτά είχα να πω εγώ και ας πείραξε κάποιους ο τρόπος μου.....Καλό σας ξημέρωμα......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου