Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Ειλικρινά δε μπόρεσα να σε καταλάβω...

Είναι το ματς στο 70'. Τελειωμένο. Δε γυρνάει ποτέ από 0-3. Κι έχεις τον βασικό τερματοφυλακά σου με τράβηγμα, να κάνει μορφασμούς, να μην πατάει καλά στον αγωνιστικό χώρο και να μην μπορεί ούτε καν να εκτελέσει τα ελεύθερα. Όταν είχε την μπάλα στην αγκαλιά του, είτε έκανε βολε με το ανάποδο πόδι είτε με τα χέρια. Φαινόταν ότι είχε κάποιο μυικό πρόβλημα. Πες μου ένα λόγο που δεν τον κάνεις αλλαγή. Έναν. Αφού τον βλέπεις παίζει κουτσός. Και να πεις ότι έχεις εξαντλήσει τις αλλαγές σου, ναι θα το καταλάβω. Μηδέν είχες κάνει μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο...


Δεν είμαι αθλητίατρος, αλλά νομίζω είναι αρκετά εύκολο ένα απλό τραβηγματάκι να γυρίσει σε θλάση. Δεν φοβήθηκες μην υποτροπιάσει κι απ' το πουθενά τον χάσεις για κανά μήνα; Δηλαδή ο αναπληρωματικός σου θα πρόσφερε λιγότερα από έναν μη υγιή τερματοφύλακα; Ή μήπως τον άφησες μέσα επειδή ο Χακόμπο είναι ψιλο-psycho και μετά το ματς θα είχαμε μανούρες; Το ότι σου έδειξε με το δάχτυλο ότι είναι ΟΚ δε μου λέει κάτι, όφειλες να τον κάνεις αλλαγή για να τον προστατέψεις. 0-3 στο 70' είσαι...

ΥΓ1: Αν ήμουν ο Γιακουμής αύριο θα ζητούσα διακοπή συμβολαίου...

YΓ2: Το τελικό 1-3 είναι αρκετά βαρύ και αδικεί τα Γιάννινα, τα οποία είχαν αρκετά καλή παρουσία στον αγωνιστικό χώρο. Απλά ο ΠΑΟΚ ήταν απίστευτα αποτελεσματικός σε βαθμό εκνευριστικό για τον αντίπαλο...

ΥΓ3: Τι ωραίος παίχτης αυτός ο Ντε Βινθέντι. Πραγματικά χαίρεσαι να τον βλέπεις...

ΥΓ4: Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί προπονητή που να φορά διακριτικό στον πάγκο...

YΓ5: Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί σε εκτέλεση φάουλ ή έμμεσου να φεύγουν έξι(!) άτομα από το τείχος. Απλά πράγματα: Το τείχος λίγο πριν την εκτέλεση κάνει ένα βηματάκι μπροστά για να μικρύνει την απόσταση από την μπάλα, στα φάουλ οι παίχτες σηκώνονται στην μύτες για να κερδίσουν 10 πόντους στον αέρα και μετά την πάσα βγαίνει ΕΝΑΣ παίχτης που θα κινηθεί προς την μπάλα. ΟΧΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΤΕΙΧΟΣ, ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ...


1 σχόλιο: