Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Μπουκοταζ στην Media Markt

Σήμερα μετά από πάρα πολύ καιρό άνοιξα την τηλεόραση του σπιτιού μου και τη να δω ; Αυτό εδώ το έκτρωμα που αποκαλούν διαφήμιση : 

Στην αρχή απορούσα τι διαφήμιση είναι αυτή και μετά η μάνα μου με ενημέρωσε και για τις υπόλοιπες παρόμοιες διαφημίσεις της συγκεκριμένης εταιρίας .Και ρωτάω τώρα εγώ ο φελλός ,ΓΙΑΤΙ ; Τι εννοείς του ΤΖΑΜΠΑ Η ΜΑΝΑ και τη διαφημίσεις είναι αυτές ?
  Η συγκεκριμένη εταιρία είναι γερμανική με γερμανική έδρα εργάτες και τα λοιπά . Μετά από λίγα λεπτά ψάξιμο στο ίντερνετ βρήκα πως η εταιρία αυτή έχει τις ίδιες τιμές εδώ με την Ιταλία ,την Σουηδία και τα λοιπά . Γιατί όμως ΜΟΝΟ στην Ελλάδα προβάλει τέτοιες προσβλητικές διαφημίσεις ; Γιατί θέλει να μας περάσει το μήνυμα του τζαμπατζή λαού είναι η απάντηση .
  
   Δεν κατάλαβα δηλαδή κύριοι οι Ελληνες είναι τζαμπατζηδες και τα υπόλοιπα γαμημένα κράτη που πουλάτε είναι άπλες ? Για ποιον λόγο τόσο μίσος και τέτοιος ρατσισμός εναντίων της Ελλάδος ;Τα λεφτά μας παίρνεται κύριοι δεν μας τα δίνετε τζάμπα τα προϊόντα και μας τα παίρνετε ακριβώς όπως από τους Σουηδους που έχουν καλύτερη οικονομική κατάσταση . Εκεί γιατί δεν προβάλετε τέτοιες διαφημίσεις ?
   

Θα σας πω εγώ γιατί . Γιατί εκεί το ραδιοτηλεοπτικό θα σας γαμούσε στα πρόστιμα αν προσβάλλατε τον ΛΑΟ ενώ εδώ είναι να ρίχνει πρόστιμα σε τίποτα Ραπτοπουλους και σε τίποτα Ράδιο Αρβύλα . Και αν καταφέρνατε να περάσετε την διαφήμιση από το ΕΣΡ θα σας πλάκωναν με τις πέτρες οι Σουηδοι . Το ίδιο θα κάνουμε και εδώ . Καλώ μέσω του blog μας και όσων blog το ανεβάσουν και όσων χρηστών το ανεβάσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να συνδράμετε στο κίνημα που δημιουργώ εγώ εδώ και τώρα ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ στην MEDIA MARKT . Γαμώ τις διαφημίσεις σας .

Υ.Γ Αν έχω τίποτα ορθρογραφικα και τέτοια ενημερώστε γιατί είχα να γράψω καιρό και είμαι σκουριασμένος  .

Υ.Γ 2 Έτσι είναι όμως όταν ένας λαός βλέπει τον κομιστή της Siemens γιατί έχει αστεία βίντεο , θα ψωνίζει και από την Media Markt ποτίζει το καριολικη μέσα του .



1 σχόλιο:

  1. Έχεις καλες προθέσεις, αλλά το κίνημα σου είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Γιατί κι εσύ κι εγώ και όλοι μας έτσι όπως είμαστε-όχι "γίναμε" ή "μας έκαναν", είμαστε-, όταν πάθει κάτι ο υπολογιστής μας που γράφουμε τώρα καλή ώρα, εκεί θα σπεύσουμε να βρούμε κάτι φτηνό για να κάνουμε τη δουλειά μας. Και μόλις βρούμε και καμιά καλή ευκαιρία, θα νιώσουμε και περήφανοι. Μη σου πω θα πάθουμε και μια αστραπιαία ταύτιση προσωπικότητας με τον γιόκα της διαφήμισης και θα τρέξουμε να το θριαμβολογήσουμε στη μμμαμμμά μμμας-που θα έχει βάλει μόλις τη μασέλα στο μουσκιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή