Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

"Δεν θέλω ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ολυμπιακό"

4 HMEΡΕΣ ΠΡΙΝ

"Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πάω στον Ολυμπιακό. Έχω πάρει την απόφασή μου κι αυτή είναι να κλείσω από τώρα στον Παναθηναϊκό. Δεν με απασχολεί τι γράφεται και τι λέγεται από την πλευρά των ανθρώπων του ΠΑΣ Γιάννινα. Εγώ έχω πάρει τις αποφάσεις μου."


ΣΗΜΕΡΑ

Τα "ερυθρόλευκα" θα φορά ο Ντε Βινσέντι το καλοκαίρι, καθώς ο Ολυμπιακός έχει έρθει σε προφορική συμφωνία με την πλευρά του Αργεντινού, ο οποίος θα παραμείνει μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος στον ΠΑΣ Γιάννινα. Ο μόνος λόγος που δεν υπογράφει από τώρα ο Αργεντινός , είναι ότι δεν θα μπορέσει σε αυτή την περίπτωση να συνεχίσει στον ΠΑΣ μέχρι το καλοκαίρι.

newsit.gr
novasports.gr

YΓ: Δύο είδη ποδοσφαιριστών μου την σπάνε: 
1. Αυτοί που δεν κρατάνε τον λόγο τους...
2. Αυτοί που προτιμάνε να καταστρέψουν την καριέρα τους προκειμένου να βρουν ένα καλό συμβόλαιο. Γιατί φίλε μου στον Ολυμπιακό μόνο σε κανά φιλικό θα παίξεις...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου