Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

85η Ετήσια Απονομή Βραβείων Όσκαρ 2013


Μικρές αποδόσεις που μπορούν να αποφέρουν λίγα κέρδη αλλά εμείς ως σωστοί τζογαδόροι οφείλουμε να συμμετάσχουμε στοιχηματικά και σε αυτόν τον τομέα.Πέρυσι όσοι εκτίμησαν βγάλαν ένα χαρτζιλικάκι,ελπίζω να επαναληφθεί και φέτος.Όσκαρ λοιπόν...



ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ


Κατά την άποψή μου οι δυο καλύτερες απός τις προτεινόμενες είναι το Lincoln (6,50) και το Silver Linings Playbook(34,00).Φαβορί όμως δίνεται το Argo(1,20) το οποίο κατέκτησε και τη Χρυσή Σφαίρα για την καλύτερη ταινία.Καλή ταινία όχι η καλύτερη κατά τη γνώμη μου αλλά δύσκολα το χάνει...

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

S.Spielberg (1,40)...


Α' ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
Εντάξει εδώ έχουμε να κάνουμε με το πιο σίγουρο αγαλματάκι.Καλός ο Phoenix (26,00),καλός ο Wolverine (23,00),καλύτεροι οι Cooper(41,00) και Washington (41,00),αλλά τι να πει κανείς γι'αυτό τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ηθοποιό που φέρει το όνομα Daniel-Day Lewis (1,020 ντάξει ξεφτίλα...).Θα είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής και παράλληλα ο πρώτος ηθοποιός που θα έχει στην κατοχή του 3 Όσκαρ Α' Ανδρικού.

Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ


Εδώ από τις 5 που είναι προτεινόμενες έχω δει τις ταινίες των 2 (Jennifer Lawrence,Jessica Chastain).Απ'ότι έχω διαβάσει θα γίνει μεγάλη μάχη,άσχετα που η Lawrence έχει την απόδοση του φαβορί (1,60).Αυτό που έχω να πω είναι οτι η 22χρονη γκαβλίτσα Lawrence ξεπέρασε τον εαυτό της στο Silver Linings Playbook και νομίζω θα ανταμειφθεί γι'αυτό.

Β' ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Το πιο αμφίρροπο όσκαρ της βραδιάς και αυτό που αξίζει στοιχηματικά!Οι αποδόσεις έχουν αλλάξει αμέτρητες φορές.Ο Waltz που πριν μια βδομάδα τον δίναν το μεγαλύτερο outsider έχει φτάσει να είναι το δεύτερο φαβορί με (2,50) και ο Hoffman που ήταν το δεύτερο φαβορί έχει φτάσει να είναι outsider (13,00).Φαβορί καθ'όλη τη διάρκεια παρέμεινε ο Tommy Lee Jones με (2,30).Μέτριος ηθοποιός ο Tommy αλλά δίνει ρέστα στο Lincoln κι έχω την εντύπωση ότι μετά από μια καριέρα ετών ήρθε η ώρα να πάρει κι αυτός ένα αγαλματάκι σπίτι του.

Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ

Anne Hathaway (1,015) βάλτε όλοι τις περιουσίες σας...Για τα μάτια της Anne!

Τώρα τα υπόλοιπα έχουν καλύτερες αποδόσεις αλλά εγώ τουλάχιστον δεν έχω άποψη όσον αφορά το ηχητικό μοντάζ και τη μίξη ήχου.Στο μακιγιάζ μόνο θα το πάρει το Hobbit (1,44) όπως είχε γίνει και με τα δύο πρώτα Lord of the Rings.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου