Δεν είχαν ως στόχο να σαγηνεύσουν τους καταναλωτές, ωραιοποιώντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό το προϊόν που λάνσαραν. Αντιθέτως, επεδίωκαν να τους σοκάρουν, ώστε να προσελκύσουν με αυτό τον τρόπο την προσοχή τους. Ποιες είναι οι δέκα πιο σοκαριστικές διαφημίσεις διεθνώς που δημιούργησαν αντικρουόμενα συναισθήματα και αντιδράσεις στο καταναλωτικό κοινό; Δείτε τις...
Αφίσα στη Γαλλία από την αντικαπνιστική εκστρατεία της οργάνωσης «Τα δικαιώματα των μη καπνιστών».
«Αν βλέπεις ένα παιδί σαν κάτι περισσότερο, είναι λάθος. Οι σεξουαλικές σχέσεις ενηλίκων με κορίτσια κάτω των 18 ετών θεωρούνται - βάσει νόμου - βιασμός». Αφίσα στο Μιλγουώκι των Η.Π.Α. στα πλαίσια εκστρατείας κατά της σεξουαλικής βίας.
Διαφήμιση του νέου περιοδικού «Deutsch Magazine». Ωστόσο, λίγοι κατάλαβαν πώς η παραπάνω εικόνα συνδέεται με το διαφημιζόμενο προϊόν.
Διαφήμιση ανδρικών ενδυμάτων της εταιρείας «Tom Ford»
«Τουλάχιστον οδηγεί Prius», αναγράφεται στη διαφήμιση του ομώνυμου οικολογικού μοντέλου αυτοκινήτου.
To κέντρο αισθητικής «Xiomara Coronado» στη Νότια Αμερική λάνσαρε την παραπάνω διαφήμιση, υποστηρίζοντας ότι η Αντζελίνα Τζολί και η Πάρις Χίλτον θα έχουν αυτή την όψη ύστερα από μερικά χρόνια αν δεν φροντίσουν από τώρα το δέρμα τους.
«Δεν χρειάζονται χρήματα. Μπορείς να σώσεις έως και τρεις ανθρώπους, απλώς δωρίζοντας αίμα». Ο Ερυθρός Σταυρός της Αυστραλίας τονίζει τη σημασία της αιμοδοσίας.
Ο πάσχων από AIDS και ακτιβιστής Ντέιβιντ Κίρμπι και η οικογένειά του. Διαφήμιση της Benetton το 1990, η οποία προωθούσε την ενημέρωση και την προστασία από τον θανατηφόρο ιό.
«Δίκαιη δίκη». Η παραπάνω διαφήμιση αποτελεί μέρος μια ευρύτερης καμπάνιας κατά του παράνομου εγκλεισμού στις φυλακές του Γκουαντάναμο.
Μοιάζει με διαφήμιση γυναικείων ρούχων και αξεσουάρ, αλλά δεν είναι. «Εϊμαστε όλοι εν δυνάμει φορείς του AIDS», υποννοείται, προωθώντας την ενημέρωση και προστασία έναντι του ιού.
theinsider.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου