Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Άκρως απολαυστική συνέντευξη...

Την Αφροδίτη Καπατσέλη την γνωρίσαμε από το γνωστό τηλεπαιχνίδι, «Η Εκδίκηση της Ξανθιάς», όπου μας εντυπωσίαζε με την ομορφιά της, αλλά επίσης και με την σέξι εμφάνιση της.
Έχασε στο νήμα τον τίτλο της Miss MAXIM 2007, αλλά τον κέρδισε στις φαντασιώσεις μας.


Υπάρχει κάτι στη ζωή σου που να ξεφεύγει από το κλισέ τρίπτυχο «ξανθιά - μοντέλο - Μύκονος» ή τσάμπα χάνουμε το χρόνο μας;
Εννοείται πως υπάρχει! Από 16 χρονών δουλεύω νύχτα. Ξεκίνησα σ' ένα μαγαζί με...

παράνομο τζόγο στο Γαλάτσι. Έχω πάει μέχρι και αυτόφωρο την εποχή που ασχολιόταν ο Τριανταφυλλόπουλος με τα «φρουτάκια».

Πώς ήταν η εμπειρία που έζησες πίσω από τα κάγκελα;

Μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι είχα κανονίσει να βγω μετά τη δουλειά για τα γενέθλια της αδελφής μου, οπότε έσκασα στο αστυνομικό τμήμα του Γαλατσίου με λευκό κολλητό φόρεμα και ψηλοτάκουνες γόβες. Αναγκάστηκα να πω στη μάνα μου να έρθει και να μου φέρει να φορέσω αθλητική φόρμα και σνίκερ.

Πότε έγινες, λοιπόν, το κλασικό blonde της παραλιακής που βλέπω μπροστά μου;
Γύρω στα 20. Πριν δεν είχα καμία σχέση. Πήγαινα Γκράβα, είχα μαύρα μαλλιά, φορούσα σκισμένα παντελόνια, διχτυωτά μπλουζάκια, μπότες Dr. Martens, έκανα πολλές κοπάνες και καταλήψεις. Θυμάμαι, μάλιστα, σε μια από αυτές, όταν πήγαινα γυμνάσιο, που είχαν μπει οι μπάτσοι μέσα και μας κυνηγούσαν στις ταράτσες.


Πώς βρέθηκες από αλάνι στις ταράτσες στο γραφείο του πλαστικού χειρουργού;

Εννοείς τα «καμάρια» μου; Τα έχω τρία χρόνια. Το έκανα για μένα, γιατί μου αρέσει το μεγάλο στήθος - καταλαβαίνεις, με φτιάχνει.

Τα πλήρωσες μόνη σου;
Εννοείται! Το ξέρω ότι όλα εκεί έξω είναι συνήθως «χορηγίες», αλλά εγώ τα έκανα εντελώς μόνη μου. Εν τω μεταξύ, είχαν πέσει τότε όλοι πάνω μου και μου έλεγαν να μην το κάνω. Μάλιστα, εγώ ήθελα να τα κάνω πολύ μεγαλύτερα, αλλά δεν με άφηνε ο γιατρός, επειδή ήμουν πολύ αδύνατη και φοβόταν ότι θα ήταν επώδυνο για τη μέση μου και, επίσης, επειδή θα ήταν, όπως έλεγε, «σαν να έχεις βγει από τσόντα». Μαλακίες!




 
Πώς αισθάνθηκες την πρώτη φορά που τα είδες;
Απίστευτη χαρά. Φαντάσου ότι το πρώτο πράγμα που έκανα με το που ξύπνησα από το χειρουργείο, πριν καν με πάνε στο δωμάτιό μου, ήταν να σηκώσω το σεντόνι για να τα δω.

Οπότε, εξοπλισμένη πλέον, αποφάσισες να δοκιμάσεις την τύχη σου στο μόντελινγκ. Σωστά;
Η κόρη του αφεντικού μου, που είναι κολλητή μου, με είχε πρήξει να γίνω μοντέλο. Αυτή ήταν που έστειλε τις φωτογραφίες μου στο διαγωνισμό Playmate. Εγώ δεν ήθελα, γιατί πιστεύω ότι, ειδικά στην Ελλάδα, δεν είναι αξιοκρατικά τα πράγματα στο χώρο.


Προφανώς, αλλά ούτε κι εσύ έχεις το ύψος της Γκιζέλ! Φαντάζομαι, γι' αυτό συνεχίζεις να σπουδάζεις κιόλας...

Το κάνω επειδή δεν μου αρέσει το στιλ «το αγράμματο μοντέλο». Πλέον πηγαίνω και κάνω πρακτική και στις νευρολογικές πτέρυγες των νοσοκομείων, σε ασθενείς με εγκεφαλικό, σκλήρυνση κατά πλάκας και τέτοια. Αν και έχω τεράστιο πρόβλημα, γιατί υπάρχει προκατάληψη με την εμφάνισή μου, αν και πηγαίνω ντυμένη πολύ συντηρητικά και χωρίς καθόλου βάψιμο.

Ενώ στην παραλία...

Εκεί κάνω τόπλες. Παλιότερα φόραγα και στρινγκ, αλλά τώρα φοράω κανονικό μαγιό. Είναι προτιμότερο από το να κάθομαι να τσακώνομαι με τον εκάστοτε γκόμενο ή ακόμα και με τις φίλες μου που έχουν πρόβλημα επειδή μας πειράζουν όλοι. Δεν μου αρέσει να προκαλώ, αλλά θέλω να περπατάω και να γυρίζουν να με κοιτάζουν οι άντρες. Γενικά, είμαι πολύ κοινωνική και παρεξηγούμαι. Δηλαδή, όταν σε γνωρίζει κάποιος, λόγω αυτής της δουλειάς, σε θεωρεί χαζή ή εύκολη.

Και πώς θα πειστεί ότι δεν είσαι;

Ο μόνος τρόπος είναι να με πλησιάσει και να με γνωρίσει. Ή να με πλησιάσει, να προσπαθήσει να μου την πέσει, να φάει την μπότα του και να καταλάβει...

Γουστάρω το ότι είσαι δυναμική γυναίκα. Αυτό στο κρεβάτι σημαίνει ότι γουστάρεις να βαράς ή να σε βαράνε;

Να βαράνε, αλλά να μη μας σαπίζουν κιόλας! Γενικά, μου αρέσει να υπάρχουν εναλλαγές στο κρεβάτι: τη μια να είναι hardcore και την άλλη πιο χαλαρά.

Μαστίγια, S&M, πάτημα με τακούνια, παίζουν όλα αυτά;

Ναι, τα έχω κάνει κι αυτά.

Ερωτική ασφυξία;

Όχι, αλλά θέλω να δω πώς είναι. Έχω ακούσει ότι ξεφεύγεις λίγο μΆ αυτό.

Ποιο είναι το πιο κουλό μέρος όπου έχεις κάνει σεξ;
 
Τι να σου πω τώρα; Εντάξει, σε παραλία, σε ασανσέρ, σε ένα ενοικιαζόμενο όπου δίπλα κοιμόταν η φίλη μου αλλά δεν έκλεινε η πόρτα, κι όταν ήμουν μικρότερη, σε ένα πάρκο.

Δεν μου αρέσει. Σκέψου κάτι άλλο.

Πάνω σε τραπέζι του μπιλιάρδου στη λέσχη όπου δούλευα στο Γαλάτσι.

Γαλλικό ή αμερικάνικο;
Γαλλικό, γιατί ήταν θερμαινόμενο. Γενικά, στο σεξ δεν έχω πρόβλημα, με το σύντροφό μου κάνω τα πάντα, εκτός από παρτούζες. Μου είχε τύχει παλιά ένας γκόμενος να μου ζητήσει, έπειτα από τρεις μήνες σχέση, να έρθει και μια φίλη του μαζί. Μάλιστα, στράβωσε επειδή του είπα όχι και επέμενε να το συζητήσουμε, οπότε έγινα έξαλλη.


Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που σου έχει κάνει κάποιος άντρας κατά τη διάρκεια του σεξ;

Ήμουν με έναν τύπο στο σπίτι του στο Χολαργό, κάναμε ό,τι κάναμε, οπότε τον πήρε η γκόμενά του στο τηλέφωνο, μου έκανε «σσσσ!», της μίλησε και μετά έκλεισε το τηλέφωνο. Τρελάθηκα! Σηκώθηκα κι άρχισα να μαζεύω τα πράγματά μου για να φύγω, εκείνος κλείδωσε την πόρτα, οπότε έσπασα όλο το σπίτι.

Ποιο είναι το πιο πρόστυχο πράγμα που έχεις πει σε αυτί γκόμενου σε φάση που δεν μπορούσε να αντιδράσει;

Δεν είπα ατάκα, έκανα κίνηση: Πήγα με τρόπο μπροστά του και του χάιδεψα? ξέρεις τι.

Που σημαίνει ότι είσαι πιο πολύ κορίτσι της δράσης;

Είμαι πιο πολύ εγκεφαλική.

Αποκάλυψέ μου ένα σεξουαλικό μυστικό σου.

Μου αρέσει όταν ο άλλος ξέρει να χρησιμοποιεί το χέρι του.

Ποιο θα έλεγες ότι είναι το μεγαλύτερο σεξουαλικό σου ταλέντο;

Δεν θέλω να πω κάτι που θα ακουστεί πρόστυχο. Συνήθως στους άντρες αρέσει να τους κάνω στοματικό. Εκεί είμαι καλή, γιατί μου αρέσει πολύ κι εμένα. Δεν ξέρω γιατί. Μου αρέσει να βλέπω τον άλλον ή να τον ακούω εκείνη την ώρα. Δεν είμαι, δηλαδή, από τις γκόμενες που το βαριούνται ή το σιχαίνονται, όπως μια φίλη που έχω. Το κάνει κι εκείνη, αλλά όχι όπως εγώ, και με θεωρεί σιχαμένη.

Τι συμβουλή θα της έδινες για να φτάσει στο δικό σου επίπεδο;
 
Τις πρώτες φορές δεν νομίζω ότι μπορείς να το κάνεις για πολλή ώρα και πνίγεσαι. Είναι διαφορετικά. Δηλαδή, όσο περνάει ο καιρός νομίζω ότι βελτιώνεσαι. Αλλά πρέπει να σου αρέσει κιόλας.

Δεν φοβάσαι ότι, έπειτα από όσα μας είπες, θα χωρίσεις;

Γιατί; Να φροντίσεις να γράψεις όμως ότι έχω μια σχέση εδώ και οχτώ μήνες και ότι τον αγαπώ πάρα πολύ, ότι είμαστε πολύ καλά και τέτοια. Απλώς μου τη σπάει που ο κόσμος είναι κάπως. Όταν είχε βγει το περιοδικό όπου είχα κάνει την πρώτη σέξι φωτογράφισή μου, τον πήρε ένα παιδί που δούλευαν μαζί και του είπε: «Βλέπω τα βυζιά της γκόμενάς σου». Εντάξει, δεν το λες αυτό! Εκεί θα τσιτώσει κι ο άλλος. Αν και, γενικά, περηφανεύεται για μένα. Λόγου χάρη, για τα βυζιά μου μιλάει συνέχεια.


 maximonline.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου