Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Κάλα ταμεία κουμαρόσκυλα μου

Καλησπέρα στον λαό του μπάσκετ...

Τα πήγαμε πολύ καλά την προηγούμενη βδομάδα και θα τα πάμε ακόμα καλύτερα αυτή τη φορά.Πάμε να δούμε...


735:ΚΙΜΚΙ-ΜΠΑΡΘΕΛΟΝΑ:Το πήρε το διπλό η Κίμκι την προηγούμενη βδομάδα με κάλο μπάσκετ από την άλλη όμως η Μπάρθα σκότωσε την Ρεάλ στο πρωτάθλημα και γενίκα στην ευρώπη πάει τρένο.4.5 πόντοι handicap είναι κατι το εφικτό για την ομάδα του Ναβάρο.Διπλό το ματσάκι.

736:ΜΑΚΑΜΠΙ-ΚΑΧΑ ΛΑΜΠΟΡΑΛ:Η Μακάμπι είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχω δει φέτος από την άλλη όμως δεν είναι φόβητρο.Απεναντίας η Κάχα μου άρεσε πολύ έχει αρχίσει να
ανεβαίνει η ομάδα.7.5 πόντοι handicap είναι πολλοί το ματς θα είναι ντέρμπι οπότε διπλό.

737:ΕΦΕΣ ΑΝΑΤΟΛΟΥ-ΠΑΟ:Το πάλεψε η Εφές μέσα στην Τσσκα αλλά στο τέταρτο δεκάλεπτο κλάταρε και ήρθε η εύκολη ήττα.Από την άλλη ο Πάο πήρε μία πολύ μεγάλη νίκη απέναντι στην Ζαλγκίρις αλλά χώρις Διαμαντίδη και Μπανκς ντεφορμέ δύσκολα θα αποφύγει την ήττα.4.5 πόντοι handicap είναι και θα βγει ο άσσος.

738:ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ-ΡΕΑΛ:Δεν τα κατάφερε ο γερμανός μέσα στην Μάλαγα αλλά το πάλεψε.Πρώτη ήττα στο πρώταθλημα για την Ρεάλ σχετικά εύκολα θα έλεγα από τον αιώνιο αντίπαλο.9.5 πόντοι handicap μου φαίνονται πόλλοι γιάτι τα κυνηγάει τα ματς ο γερμανός.Βλέπω όμως under 158.5 αν και οι δύο βάζουν μου φαίνονται πολλοί από μεριάς Μπάμπεργκ.

Αυτά κύριοι άντε και καλά κέρδη....    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου